Kerkvenster niet ontvangen?

Soms heeft iemand zich per ongeluk uitgeschreven.
Als u dat meldt, kan de webmaster dat snel verhelpen.
Maar ons programma vertelt ons ook vaak dat de mail aangekomen moet zijn.
Dan kunnen wij eigenlijk niets meer doen, en zult u zelf aan het werk moeten.

Hier zijn een paar dingen die u kunt proberen:

  • Caiway account
    Eindigt uw e-mailadres op @caiway.nl en heeft u wat hieronder staat al geprobeerd? Dan is het mogelijk dat Caiway onze e-mail naar u tegenhoudt. Dat kunnen wij zien, dus stuur even een mailtje naar de webmaster.
     
  • Kijk altijd eerst in uw spambox
    Als uw mailprogramma de kerkvenster-mail ziet als als spam (ongewenste post), kijk dan of u hem kunt markeren als ‘niet spam’ zodat het programma dit voortaan weet.
  • Kijk of u niet heel veel mailtjes in uw Inbox of andere mailboxen hebt
    Van sommige providers krijgen klanten maar een beperkte 'ruimte' voor hun e-mail. Als die ruimte vo is, stuurt de provider geen mailtjes meer door naar u. Zorg daarom altijd dat uw mailboxen niet te vol worden en vergeet ook niet de prullenmand van de mail te legen.
     
  • Kijk op uw webmail
    Als u een apart mailprogramma zoals Outlook of Mail for Windows 10 gebruikt, kijk dan ook ’s op uw webmail.
     
  • Kijk of uw browser en mailprogramma niet te oud zijn
    Zorg altijd dat uw programma’s up-to-date zijn.
     
  • Kijk of de instellingen van uw browser en mailprogramma goed staan
    Waar u de instellingen kunt vinden, verschilt per programma.
     
  • Kijk op de website
    Veel zaken die in het Kerkvenster staan, komen ook op de website.

Als u niet weet hoe dit te doen, vraag dan hulp van een familielid of vriend die misschien meer weet van computers of smartphones.